Kalla fötter

Publicerat den: 2007-12-16 Klockan: 00:05:52 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Snacka om att jag fryser om mina fötter just nu, huvaligen ! Och om man fryser om fötterna så blir man ju automatiskt frusen i hela kroppen ;( Ajja, att värma vetesäck är precis vad jag ska göra :)

Nu sitter jag hemma hos mamma med Fia, på varsin dator - som vanligt. Haha, vad gör vi egentligen när vi är med varandra? Ingenting, haha ;D Men nog är det ganska trevligt det med, Fia? ;) Vi har precis fikat lite, oboy och mackor, det gamla vanliga såklart ! Ska väl inte vara uppe så länge ikväll, jobbar imorgon.. Börjar 12 men kan vara skönt att få lite sömn iallafall :) Slutar klockan 3 och då åker jag nog hem till pappa och käkar och så, sen kanske jag far till Johan och sover med honom, längtar efter dig din lilla myspropp ;D Älskar dig hur mycket som helst.

Och sen känns det som att jag bara vill få ur mig lite saker.. Som att du borde tänka efter på hur du beter dig, du är inte alls densamma som du var förut, och det är den personen jag vill vara med, inte den du spelar nu.. Sen en viss grej "hände" så har du inte alls varit dig själv, men du kanske bara har förändrats, alla gör väl det, men du gjorde det inte på ett bra sätt. Ledsen men, jag vill ha dig som du var förut, du betyder/betydde något för mig. <3

Men nu ska vi sluta deppa och tänka på allt som är bra här i livet, visst? :) T ex. som att jag verkligen har världens bästa pojkvän som jag älskar jättemycket, och som jag inte vill leva utan. <3 Men nu har jag nog inte så mycket mer att säga, förutom att ni får sova jääättegott i natt för det tänker jag försöka göra, så jag orkar jobba imorgon, ska faktist jobba helt själv sista timmen, och det har jag aldrig gjort, hoppas på att det inte kommer så mycket folk så jag kan ta det lugnt, vore skönast så.. Haha :) Men hoppas ni haft en bra helg hittils, kram på er.

Tove <3 Johan
Always.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0