Hm, jaha!

Publicerat den: 2007-12-27 Klockan: 16:53:13 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Snälla, vad håller du på med? Du beter dig som en fruktansvärt omogen liten skit, Jag är less på att det alltid ska vara du som ska stå i centrum och att allt som är inom din ägo är så himla mycket bättre än alla andras, och så fort någon annan kommer in så ska man behöva stötas bort, det börjar faktist gå mig på nerverna. Du har en kass attityd och stil, bli dig själv igen och sluta spela någon du inte är. Men det är ditt val, vi behöver inte ha att göra med varandra längre om det är så du vill ha det, jag klarar mig alltid, ses!

Fucking pathetic.
Kommentarer
Postat av: Carro

gå in här http://www.myflashfetish.com/
och följ instruktionerna. provlyssna alla låtar inan du väljer, många hackar o vissa funkar inte alls :P lycka till!

2007-12-27 @ 22:47:40
URL: http://Miney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0