Harald !

Publicerat den: 2007-12-17 Klockan: 22:29:24 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Nu har jag precis duschat efter att ha varit i stallet och hoppat, idag var det faktist riktigt kul, och bra gick det! Hoppade en liten serie längs långsidan och Harald var faktist pigg och framåt, han fick en maaassa beröm efter lektionen, lillpollen :)

Idag på skolan så var det väl som vanligt, svenska - bild - datorkunskap, som alla andra måndagar ;D Jag, Sofia och Ida tog lite kort på vårat hål, en bra julklapp till mamma och pappa ;D Om man inte har det så bra ställt, vill säga :P Det var faktist riktigt roligt att fota och jag hoppas att någon bild brev någorlunda bra iallafall, så man vågar ge bort något.. ^^
Hade utvecklingssamtal klockan 3 idag också, gick väl bra. Jag var tydligen bästa tjejen på datorkunskapen, enligt läraren och provet vi skrev för.. 2 veckor sedan (?). Och det var ju kul att höra att det går bra för mig dära iallafall :)

Som sagt så var Johan här idag en sväng, blir alltid lika glad när jag ser honom :) Mamma hade gjort god mat, eller, köpt. Grillad kyckling med ris, och curry. Mättade min mage iallafall och jag tror Johan tyckte det var gott med ;D Sen så åkte han med in när jag skulle iväg till stallet, och nu är han väl hemma gissar jag på :)
Imorgon ska han och jag eventuellt fara en sväng till antjärn och hälsa på, det vore så himla roligt!! Har inte varit där sen Johan flyttade hemifrån :( Har inte ens träffat hans pappa eller Maria över huvudtaget sedan dess!!! :( Men jag hoppas verkligen att vi kommer iväg imorgon så jag får träffa dom, saknar dom faktist! :)
Men nu ska jag plocka ihop idrottskläder till morgondagens volleyboll, sedan ska jag hoppa i säng och sova! Ska väl ringa Johan och säga godnatt till honom innan jag slumrar ;) Men hoppas ni har haft en jäättebra dag, så bloggar jag imorgon :) Puss på dig älsklings Johan, du är underbarast!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0