Godmorgon

Publicerat den: 2007-12-28 Klockan: 11:36:40 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Har alla sovit gott i natt? Jag har gjort det iallafall.

Igår var jag med Anton och vi käkade (såklart, hela dan varje dag), sen såg vi en film. Sedan så kom Marcus hit också, han hade köpt en ny värsting kamera som Anton la beslag på och knäppte en massa kort ;D Sen gjorde vi inte så mycket mer, dom gick hem runt 2 tiden och jag gick och la mig runt 3 tiden.
Jag och Johan har nu kollat på en massa grejer till hans lägenhet, som : tvbänk, nytt datorbord, säng, lampor och sen en sängstomme :) Så vi ska nog ta oss ner till Ikea någon dag framöver, LÄNGTAR! Jag älskar att vara på Ikea, haha.
Idag ska jag in till stan en snabbis och sedan hem igen, sen kommer nog Johan hit någon gång på eftermiddagen :)

Det här fick Johan av mig i julklapp till hans lägenhet :

image106
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0