Fanfanfan!

Publicerat den: 2007-12-03 Klockan: 17:30:40 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Ååååh, varför? Varför blir jag sjuk, igen? :( Täppt i näsan, hosta, ont i halsen, och nu börjar det rinna ur ögonen igen, som det alltid blir när jag är förkyld.. Det är så himla jobbigt för det svider om jag tittar med ögonen, och hur roligt är det att ligga och blunda tills det går bort? Det brukar dröja 2-3 dagar innan ögonen blir bra.. Jag blir så leeeeess! Jag hoppas att det försvinner till ikväll och imorgonbitti, missar ridningen idag för jag är så förkyld ;( Och jag och Linnéa ska redovisa imorgon påreligionen.. Sucks.. Vill ju inte lämna henne i sticket !! :(

Jag vill att Johan ska komma hit NU! Känns som att jag behöver en stor varm kram av honom. Mm, det skulle vara det bästa! Iochmed min förkylning får jag inte pussa på honom heller :( Sist jag blev sjuk så smittade jag honom så när jag väl blev frisk så blev han sjuk, så får försöka klara mig utan pussar några dagar :( :(
Jag ska gå ner och göra varm choklad.. Ja, det ska jag göra. Sen några goda mackor, jag vill inte ha vanlig mat.. Jag vill ha mackor, det är nog det godaste som finns när man känner sig lite hängig.. GAH, jag blir galen, jag orkar inte vara förkyld. Behöver tröst nu, hörni :(
Hoppas ni mår bra och slipper vara sjuka, för nog har jag mått bättre alltid! Kram på er!


image71
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0