Birsta

Publicerat den: 2007-12-26 Klockan: 15:46:40 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Idag har jag, mamma och min bror varit nere i birsta och shoppat lite. Köpte en digitalkamera, tunika/klänning och en nyårsklänning till mig själv sen köpte jag 4 grejor till Johan :) Han har inte fått sin julklapp än för vi ska byta lite senare för nästan alla pengar gick åt i piteå, men det gör väl inget med dubbla julaftonar? :) Kan tyvärr inte avslöja vad jag köpte till Johan än, för han har inte öppnat paketen ännu. Men jag tror att han kommer bli glad :)
Min bror köpte nya Nintendo Wii idag också, så han sitter som klistrad framför det nu ;D Ska väl ner och pröva spela lite jag med om en stund :)



Idag vet jag inte vad jag ska göra, faktiskt. Skulle vilja hitta på något för jag orkar inte bara sitta och vänta på att det ska bli kväll, sånt är himla jobbigt.

Har alla haft en bra jul förresten? Och vad fick alla i julklapp? :D
Men ni får ha en fortsatt bra dag/kväll, så hörs vi kanske senare eller imorgon :) Kram på er *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0