Älskling <3

Publicerat den: 2007-12-17 Klockan: 16:56:38 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Johan, det finns ingen annan än du som får mig att må så bra ♥
Att bara få vara med dig är den absolut bästa jag vet, ingenting
går upp emot dina kramar och pussar & varje gång jag får höra
dig säga " jag älskar dig", inser jag hur lycklig jag egentligen är.
Du är den finaste jag vet och jag älskar dig mer än något annat
på denna jord. Du och jag, så är det och så ska det alltid vara.
image92


Jag märkte inte när Johan kom hem till mig igårkväll för jag hade full sjå att plocka undan massa kläder från mitt rum, sedan så känner jag bara hur någon kommer bakom ryggen och kramar om en och säger "Hej älskling, hur är det?". Åhh, du är verkligen världens bästa!! Igår var det min mys-dag, med älsklingen såklart. Ingenting går upp emot en lugn hemmakväll med min sötnos, så är det bara och det kan ingen ändra på. Jag älskar dig
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0