Aaah!

Publicerat den: 2007-12-03 Klockan: 07:55:43 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jag har försovit mig idag, igen. Jag hann inte med halv 8 bussen så jag får ta halv 9 istället.. Tror vi har en av Gunnels lektioner nu på morgonen så hon blir nog inte arg :) Men jag vaknade ju av väckarn strax efter 6, låg vaken.. (tyckte att jag var så pass vaken att jag kunde stänga av väckaren), men sedan kommer mamma och väcker mig kvart över sju, så hon har också försovit sig. Gah, och eftersom jag måååste duscha så var det med andra ord omöjligt att hinna med rätta bussen. Så nu får Gunnel tåla att jag är sen.

Idag efter skolan ska jag rida, har markarbete. (För er som inte vet vad det är så jobbar man med bommar på marken eller på sockerbitar), typ som "uppvärmning" inför hoppningen nästa vecka! :) Ska ringa och höra med Johan också vad han ska göra ikväll, om han inte har något speciellt för sig så kanske jag åker till honom och myser lite ikväll. Det är som lite konstigt.. Jag var med honom på onsdag, torsdag, fredag och lördag, ändå känns det som att det var jättelänge sen jag fick träffa honom! ;S Haha, men så är det att vara kär kanske? ^^ Aja, nu måste jag faktist lägga på ett kol så jag inte missar den här bussen också. Skriver senare ikväll, kramis!

JOHAN, kär i dig mmmhm! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0