5 dagar!

Publicerat den: 2007-12-14 Klockan: 21:36:40 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Om fem dagar är vi i piteå, vi kommer dit runt halv 10 på onsdag kväll, och vad är klockan nu? HALV TIO!! Fast på en fredag.. Men ändå, vet ni hur mycket jag längtar? :D Hihi

Jag har precis sett "Ensam hemma 2" med pappa, Ulla och brorsan. Antar att dom flesta är i stan på gymnasiefesten, utom jag då som sitter i kragom :) Men jag hade verkligen ingen lust alls så jag stannade hellre hemma med pappsen, så vad gör man inte? Jo man stannar hemma iddy ^^ Aja, hoppas ni andra har trevligt ;D
Imorgon jobbar jag mellan 12-3. Vet inte varför jag börjar 12 och inte 11 men inte gör de mig nå :) Får se vad som händer imorgon, om jag kanske är med Johan, ifall han inte åker iväg till kramfors, hoppas för honoms skull att han lyckas fara iväg för jag vet att han så gärna vill åka på det där "Kramm" med Krille och dom. Men annars får han väl stå ut med mig i värsta fall :)

Det är så roligt varje gång jag kommer till pappa utan att Johan är med, för det första man får höra är : Var har du Johan då? Är inte han med? Vart är han?, det får man höra, inte "Hej Tove!" ;) Men det är ju bara kul egentligen :) Jag ska nog alldeles strax gå och lägga mig, har blivit så himla kvällstrött.. Iochförsig är det ju inget dåligt, ganska skönt faktiskt! Det bästa är att Johan också har varit det dom sista nätterna, och gissa hur lätt det har varit att väcka honom när han sovit tillräckligt? Jätteenkelt!! :D

Men ni får ha en fortsatt härlig kväll, så hörs vi imorgon förmiddag eller efter att jag slutat jobba, kram på er!

Johan, gissa om jag älskar dig?
ATT JAG GÖR!<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0