Träning

Publicerat den: 2007-08-23 Klockan: 20:01:57 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Grymt jobbigt idag på träningen, höfterna började sepa sig så jag kunde inte vara med och spela sista tiden så jag, Elinb och Petris låg vid sidan om och hade fan 3 gånger så jobbigt som alla andra!!! Elin grät ;( (inte). Jag kommer ha världens hemskaste träningsverk imorgon, det kommer se ut som att jag skite på mig när jag går ;S USCH, ha lite sympati för mig nu.
Nu ska jag äta CHIPS och trösta mig själv, och vänta på att Anton ska ringa och säga att jag är bäst, tjo! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0