Ovärt inlägg

Publicerat den: 2007-08-19 Klockan: 19:23:29 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)

Någon tripp till pappa blev det inte nu ikväll, vet faktist inte varför, haha. Och Johan är som vanligt sveriges segaste människa så om jag får träffa honom vet jag inte heller, men det visar väl sig senare ;D Egentligen har han inte så mycket val så jag åker nog dit om ett tag ^^ Har verkligen varit på sämsta humör hittils i mitt liv, heeela dagen.. Och jag har ingen aning om varför ;P Och för den som undrar så åt jag pizza till middag, jävligt gott sådeså. Det har vart en seg dag så jag har inte haft så mycket för mig. Och man kanske ska börja tänka på att vända tillbaka dygnet eftersom skolan börjar om en vecka.. Det är fan sämsta sommarlovet jag haft hittils, usch. Vädret har inte kunnat hålla sig till sol i flera dagar utan typ 1dag i veckan.. Så jag tycker skolan kan börja så den får ett slut någon gång ;) För övrigt så är jag less den här värdelösa sommaren och vill ha snö och vinter så man kan köra skoter och åka snowboard, man kan ju hålla tummarna så Kanske vi får snö den här julen. Mer har jag inte att säga, hejpa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0