Mysbubbas

Publicerat den: 2007-08-21 Klockan: 16:00:27 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)

Nu har jag precis kommit hem från Johan, äntligen fick jag pussa lite på honom :) Tog 7 bussen till honom igår sen fick jag vänta på honom till 10, då han kom hem från kursen i stan. Sen såg vi bara på film och sen la vi oss och sov. Idag hanns det inte med så mycket för Hk skulle iväg till Kim och sen till kursen i stan, så jag for hem samtidigt som han drog iväg till Kim.

Ikväll ska jag bort på bondsjön och kolla på tjejerna när dom spelar match :) Sen ska jag nog bara hem och ta det lugnt för jag är fortfarande inte så pigg..
Men nu är det mat, hööörs, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0