Grillfest!

Publicerat den: 2007-08-25 Klockan: 10:59:09 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Igår hade jag faktist jävligt kul! Hjälpte syrran med en massa snittar och saker till grillningen och sen kom Marklunds släkt som är så jävla roliga hela bunten! :P Sen grillades det och dracks lite smått, maten var sååååhär god! Och senare kom Johan till mig vid 8- halv 9 nångång. Inte var det något problem att vi inte hade med oss något att dricka för det löste Marklund serru ;D HUSET FULLT, haha jordu.. Dans och skratt hela kvällen och natten vill jag lova ;D Nä fyfan hoppas det kommer fler sånna kalas! :) Nog för att det tog en jäkla tid att gå hem, tog väl 10 minuter kanske, och vi bor i grannhuset.. 50 meter därifrån, men jaja.. Har man en pojkvän som tar ett steg fram och två steg bak får man räkna med sen ankomst :D

Nu ska jag se om det finns något åt magen sen ska jag gå och väcka Johan :) Hejs ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0