Sunday

Publicerat den: 2009-11-29 Klockan: 22:23:17 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Idag vaknade jag kvart över 1!!!!!
Coolt

Såhär såg jag ut när jag precis vaknat och tagit mig från sängen till soffan:

Jag har varit vaken i typ 5 minuter där.... ser ni vad små ögon jag har??? syns knappt

Var sedan ner på stan en sväng med pappi och Ulla, det var ju skyltsöndag idag men det var inte lika roligt utan snö. Åt sedan en förbannat god middag hos pappilon. Lisa, Stefan, Viktor och Carro kom också med deras småttingar. =) Ni vill nog inte veta hur mycket Wilmer sket. haaaa haaaaaaaaaaa det var helt otroligt mycket bajs.
Bajs bajs bajs

Följde sedan med till Sollefteå när pappa skjutsade dit Matte, fick se hur han hade det i lägenheten och det verkar ju helt ok! När jag kom hem till mamsen så åt vi ostkrokar och kollade på Vem kan slå Filip och Fredrik.. =)

Har preciiiiis plockat undan på mitt rum som var STÖKIGT (amanda det låg kläder på golvet! och sängen var obäddad!!!hjäälp)
Ska nog sova nu.... är tlött.

Hörs imörrrrrn, possposs
Kommentarer
Postat av: amanda

haha jeklar du, måste ha tagit ett tag att städa upp!!! ta upp två plagg från golvet.. det går ju inte på två röda direkt!

2009-11-30 @ 09:57:03
URL: http://kalasamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0