Imorgon smäller det!

Publicerat den: 2009-06-18 Klockan: 22:13:22 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Då ska jag köpa 2 pack ostkrokar!!!!! 2 olw produkter för 30 kr stod det att det var, woho fynda 10 spänn eftersom en påse ostkrokar kostar 20!! YAY, min lyckodag, höhö. Nämen.... i skrivande stund så kollar jag på en bild med ostrkokar vilket får mig fruktansvärt sugen så imorgon införskaffas det ostkrokar vill jag lova. Vad ska ni göra på midsommar? Någon fler som ska vräka i sig ostkrokar?

Mer hade jag faktiskt inte att säga.

Ps. Jag ska inte bara äta ostkrokar imorgon på midsommar om ni trodde det.. HIHI. Ds.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0