Come on sunshine...

Publicerat den: 2009-07-08 Klockan: 22:14:32 Kategori: Bilder Kommentarer: (1)
Kom fram nu solen! komsikomsi..!! LESS PÅ BLÅST REGN OCH MOLN

FÖRRESTEN
vad tycker ni om min nya paint-liknande bloggdesign? Jag gillar den, mycket barnslig och sådär.

Jennie kom hit vid 5-6 tiden, vi kollade på miami ink och LA ink, mycket bra program. Till det drack vi cola, åt ostkrokar och sen var vi faktiskt på ica och köpte jordgubbar nu när dom är så billiga, goda var dom också :)

Faaaaaasen vad jag längtar till oktober nu, då kommer nästa gadd smärtsamt fästas på min kropp - överarmen denna gång, blir en half sleeve med blommor och massa fint! :) :) :) :) LÄNGTARLÄNGTARLÄNGTAR.

Funderar på att spontantatuera mig nån dag framöver.. vill ha 2 noter bakom örat. Fint som snus.

Vad tycker ni om tatueringar?
Själv älskar jag det, K.O.N.S.T.


Kommentarer
Postat av: ida

hej vad fin tatuering!



vilket stråk är det på och textsnitt?

skulle gärna vilja veta och du kunde mejla det till



[email protected]



MVH

IDA

2012-02-19 @ 23:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0