Stooorstädning hos J!

Publicerat den: 2009-01-27 Klockan: 22:24:32 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Johan ska som sagt flytta ur lägenheten innan fredag (om jag inte sagt det så säger jag det nu). Så idag efter att ha ätit "middag" på Mcdonalds så for vi hem och började röja. Johan började med badrummet och jag packade ner kläder och smågrejer. Sedan diskades porslinet och blev sedan nerpackat i en egen liten låda. Tog väl nån/några timmar och vi har fått ner det mesta i kartongerna, imorgon ska vi köra bort grejerna till Antjärn (tror jag), sen ska vi dammsuga, torka golven och dammtorka så att det är rent och fräsht.
Tog en liten paus mitt i det hela då Johan hittade plastfolie i skafferiet och kom på den brillianta idéen att jag skulle packa in honom i foliet.. Fan så kul det var :p Har en bild och en video, visar bilder här då Johan inte vill vara med för mycket i bloggen, så videon håller jag för mig själv :p
Jag och Johan tog 9 bussen till Älandsbro sen gick vi över E4an och väntade på bussen som gick tillbaka till stan och sedan vidare till Antjärn som Johan hoppade på.. haha. Han iddes inte stå nere på buss stationen så länge eftersom hans buss hem gick 1 timma efter min och vi åkte ner samtidigt. Så nu slapp han ju frysa :) Men nu ska jag ringa och säga godnatt till min mysponke sen ska jag hämta mer fika och sedan sova! Har sovmorgon imooooooorrn, börjar 12.20!! :) Sen efter skolan blir det till att fortsätta med Johans lägenhet, och göra klart allt. Men ni får la ha de så braaaa, puss


Han ogillar att vara med på bild men ni fick ju se hur roligt vi haft det, haha ;)
Kan tala om för er att vi båda blev väldigt snurriga efter att ha rullat in honom i en HEL/NY plastfolie rulle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0