Lay all your love on me

Publicerat den: 2009-01-03 Klockan: 23:39:55 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idag har det varit en lugn dag, bortsett från trängseln bland folket inne på Wedins skor. Fortfarande lika glad över mina köp, haha :) När mamma och jag kom hem så blev det tacos till middag, gott. Marris kom förbi också och kikade på Körslaget innan hon åkte hem. Sedan har jag bara suttit och glott på one tree hill och pratat lite med Johan som jag saknar extremt mycket. Ska se klar avsnitten som återstår på säsong 4 sedan blir det till att tanka nästa säsong, hur många finns det hittils förresten? :p
Imorgon planerade jag och Marris för att ta en rask dagspromenad om det inte är allt för kallt, sedan ska jag plugga engelska tror jag. På kvällskvisten får jag se vad som händer.
Just nu sitter jag och verkligen tycker synd om mig själv för att de människor jag umgås mest med är 18 år eller äldre vilket inte jag är och som också drabbar mig när jag ska festa med dessa människor.. gaah! Dumma åldergräns på krogen..! Aja, detta år fyller jag äntligen 18 även om det är ett bra tag kvar.. Men nu ska jag fortsätta kolla på one tree hill innan jag somnar. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0