My friend got a blog! :)

Publicerat den: 2009-02-18 Klockan: 18:54:39 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Marris har skaffat sig en ny blogg så jag har hjälpt henne med att göra en design så den är lite roligare att skriva i. Hoppas du uppdaterar mer denna gång, var ju faktiskt kul att läsa den de få gånger du skrev ;)
Hm... vet inne vad jag ska göra ikväll, ska nog bara sitta och vara nervös åt Linda eftersom hon inte har tid att vara det själv. Haha :p Nämen.. finns inget att göra. Har just städat och möblerat rummet (i förrgår) så det kan jag inte sysselsätta mig med, har inte tagit hem nå skolarbeten så kan inte plugga heller (puh, tur).. JUSTJA! Jag ska ju klippa mig ikväll. Eller, toppa ska jag göra. Nada mas. Hatar att klippa mig, hade det inte behövts så skulle jag aldrig göra det, haha. JUSTJA, en sak till! Jag har börjat tvätta mitt hår var tredje dag istället för varje dag, för att undvika slitage. Det bästa av allt är att mitt hår inte blir ett dugg fett trots att det gått tre dagar utan att jag tvättat det (självklart duschar jag fortfarande varje dag men ni fattar..). Så det är ju väldans bra!

Nästa vecka börjar arbetandet. Tänkte jobba mån - tis - ons varje vecka, ska fan plåga mig igenom det för tänk vad härligt det blir när man äntligen får lönen! Anywaaaay.. äh nu har jag inget mer att skriva så jag ska skissa lite tatueringar istället. Hejdå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0