Middag & melodifestival

Publicerat den: 2009-02-22 Klockan: 11:02:33 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Igår kom Amanda Johanna och Ida hit och åt middag som jag hade lagat (duktig jag är), sen kom Jennie lite senare då vi satt och kollade på melodifestivalen. Jag tyckte att den blonda tjejen (de första bidraget) och EMD var bäst, resten sög. Personligen är jag inte så intresserad av att se melodifestivalen eftersom bidragen brukar vara så fruktansvärt dåliga. Hatar verkligen när dom kommer med en ballad! Alla vet att dom går ju inte vidare så vad är ens meningen att ställa upp med en.. Aja, hängde inte riktigt med på vilka som gick vidare men det blev säkert mer eller mindre bra..

När folket lämnat mig så tog jag en sväng med Anneli i bilen och åkte upp till Ramvik där vi inte stannade utan hämtade upp massa folk som ville hem, tydligen var det inte så roligt på festen.. Tur att man inte gick då.
Gick och la mig vid 1 kanske och har drömt så in i nordens mycket (som vanligt). I natt drömde jag att jag fick massor av presenter, det var kul. Mindre kul var det att vakna och inse att presenterna existerade inte. Aja! Senare i eftermiddag ska jag vara med min söte pojkvän. Hoppas ni haft en trevlig helg, pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0