Bajsdag

Publicerat den: 2009-12-09 Klockan: 22:05:58 Kategori: Bilder Kommentarer: (1)
Idag är en riktig bajsdag! För det första var det sista praktikdagen på Dressmann idag = tråkigt. Hade bakat en smarrig äppelkaka som jag skulle ta med och bjuda på = glömde den hemma. Gick till skolan på sista mattelektionen innan nationella provet imorgon = fick ännu mer panik inför provet. Har suttit och pluggat matte ikväll = ingenting fastnar i mitt lilla dumma huvud.

MEN
jag har gjort 5 armband och ett halsband = dom blev fina.

Såhär såg jag ut denna bajsdag:

VÄLDIGT MORGONTRÖTT
Kommentarer
Postat av: linnea

fin blogg :)

2009-12-10 @ 14:09:57
URL: http://lineaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0