4 dagar till årsskift

Publicerat den: 2009-12-28 Klockan: 02:04:44 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Alltså shirre macaroooooony! Det är snart ett helt år sedan jag firade nyår i norrstig med massa kompisar, fick massa nyårspussar av Linda och Malin (dom räddade mitt 12-slag eftersom Johan inte var där). Det var inge kul att fira nyår utan honom, och i år hoppas jag att jag får göra det.. Saknar honom väldigt mycket nu, igen..! =(

Har precis kollat klart på 4e säsongen av vänner, jag måååååååste trappa ner nu alltså. Detta kan inte vara bra -.- Nu ska jag plocka undan lite kläder från sängen sedan krypa ner och sova =) Hörsssss!
Kommentarer
Postat av: sanna

Det är ju sånt töntar gör, kollar på vänner ;)

2009-12-28 @ 18:36:24
URL: http://sannaekstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0