Film- & spelkväll

Publicerat den: 2009-08-01 Klockan: 16:43:46 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Igårkväll var vi (jag, amanda, linnéa, benne, malin och johanna) hemma hos Linnéa där vi spelade spel och såg på film som visade sig vara den sämsta filmen som någonsin gjorts.

Jag sov över hos Linnéa och idag vaknade vi vid 12 och såg att det SPÖregnade ute, eftersom det inte fanns nå frukost hemma hos henne så tog vi på oss regnkläder och cyklade till HH och handlade massa gott bröd m.m :)

Nu är jag hemma hos mamma igen, har precis varit hos Lisa & Stefan och gosat lite med Wilmer. Ikväll ska jag vara med Cilla och Marris, får se vad vi hittar på :) Nu ska jag städa lite på rummet.. hörs sen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0