Stövlar, tröja & väska

Publicerat den: 2008-10-22 Klockan: 20:14:01 Kategori: Shopping Kommentarer: (2)
I förrgår inhandlade jag ett par nya bruna stövlar som jag länge velat ha, en vit oversize tshirt med smala svarta ränder och en tygväska (ekologisk dessutom! känner mig vänlig mot naturen). Och idag inhandlade jag ännu ett par tygskor.. helsvarta denna gång, eftersom mina andra svarta ger mig så fruktansvärt om i lilltån :( Dessa kostade bara 98 kr på H&M :) Här är bilder på det jag köpte:



Kommentarer
Postat av: emma

väskan var riktigt läcker! :D

vartifrån är den?:)

2008-10-22 @ 21:20:41
URL: http://emmariah.blogg.se/
Postat av: anonym

vart är stövlarna ifrån och vad kostar dom?:)

2008-10-24 @ 19:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0