Ett inlägg utan rubrik

Publicerat den: 2008-11-01 Klockan: 20:53:31 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Igår hade jag skitkul med en massa trevliga människor :) Thank you for the evening! Blev en rättså tidig kväll trots det, var hemma strax efter 1. Hann sova någon timma sedan ringde Johan som var påväg hem från Östersund efter att ha kollat på Lasse Stefanz, så även i natt fick jag mysigt sälskap av min älskling.
Idag har vi mest bara slappat, tills att Anton kom hit så då bestämde vi oss för att köpa lite godis, ostkrokar och chips och slå på en film så det var vad vi gjorde också. Just nu sitter grabbarna framför Antons dator och kollar på nått spel.. mindre intressant.. :p Nu när dom ändå är så upptagen med en massa spel så ska jag skriva klart svenskan. Puss
Kommentarer
Postat av: Mia

Hallo, dom var inte sådär super glada på dig för att du missade jouren idag (igen..)

2008-11-02 @ 12:35:09
URL: http://knasboll999.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0