Dimma i november

Publicerat den: 2008-11-27 Klockan: 15:22:08 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Mhmmmmm just nu är det väldigt dimmigt ute.. lite trist sådär. Dessutom blir jag automatiskt seg i hela kroppen när det är lite halvdåligt väder. Idag hann varken jag eller Johan med bussen så mamma fick åka från jobbet och hämta oss.. fast jag segade mig kanske lite väl mycket.. Aja :p Har bara 1 lektion på torsdagar och idag så varade den lektionen i ca. 1 timma eftersom man fick sluta när man gjort dagens uppgift. Men jag stannade på skolan ett tag för jag hade iallafall inget att göra hemma, så det blev till att ta 2 bussen hem och nu har jag precis gjort klar Linns bloggdesign, har inte satt in den på hennes blogg än eftersom hon inte granskat den ännu :p

Jaaaja.. kanske man ska ta sig nån smörgås och ett glas varm oboy? Lät frestande.. Later!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0