Evigt pluggande

Publicerat den: 2008-01-15 Klockan: 20:27:48 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
image131Här är då jag, koncentrerad på att lära mig allt jag måste kunna till imorgon.. Aaah, nu är jag less på att plugga! Har suttit i drygt 2,5 timme och bara tryckt in historia i huvudet. Tog mig en liten paus för det tyckte jag att jag själv var värd, så det så! Jag har ju fått kopierat allt vi skrivit av Sofia, eftersom jag råkade slänga mina egna anteckningar, haha. Eller, jag var tvungen att köpa en ny skrivbok pga. att den hade blivit dyngsur i min träningsväska så det gick inte att skriva i den.. Så den slängde jag utan att tänka på vad som stod i den ^^ Aja, imorgon är det muntligt förhör av historian, jag - Sofia - Ida - Amanda och Linda är en grupp och ska därför ha en gemensam redovisning.

En annan grej jag kom på att skriva nu är det som står på min inköpslista:
Nya svarta leggins / strumpbyxor. Mina är så håliga och fula nu att jag inte orkar laga dom mer.
♦ Lite smink skulle nog inte skada, någon ögonskugga eller så.
Fotoramar till mina Marilyn Monroe bilder, vill ha upp dom på väggen nu,nu,nu!
Skor som inte läcker vatten, alla mina skor är värdelösa i det här slaskvädret, tillochmed mina fodrade vinterstövlar, värdelöst!

Också en sista sak jag tänkte nämna.. > Jag ska låna min mormors motionscykel och ha den här hemma! (Den är inte gammal bara för att hon råkar vara det, haha) Iallafall så tänkte jag börja cykla varje kväll. Bravo Tove!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0