Söndagsjour

Publicerat den: 2008-02-17 Klockan: 10:54:15 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
När vi hade hämtat Johan igår så satte vi oss och åt maaat, gott! Har dock fått ett munsår i mungipan (stavas det så?) så det är jättejobbigt att äta, gör sjukt ont att öppna munnen bara..
Blev en hemmakväll framför tvn, såg först "se upp för dårarna" och sedan vet jag inte vad vi / Johan såg.. Jag la mig och sov i soffan eftersom jag skulle upp halv 7 för att sedan vara i stallet halv 8 och joura, kuuuul! Precis det man vill göra en söndagmorgon..

Ska nog gå och väcka Johan nu, idag ska han inte få sova bort dagen, han jobbar ju faktiskt imorgon, haaaha! Men aja, jag bloggar nog mer ikväll :) Kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0