Taco en måndag!

Publicerat den: 2008-04-28 Klockan: 20:13:12 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Idag åt jag tacos, det gör man inte i min familj på måndagar, man gör det bara inte. Men idag gjorde vi det iallafall och inga större skador skedda faktiskt!

Imorgon har jag nationella prov i engelska, känns inte sådär jättekul faktiskt.. För det är delvis en lyssningsdel och jag tycker det är skitsvårt att uppfatta vad som sägs :/ Och pågrund av detta så stannade jag hemma från ridningen ikväll, för att småplugga lite.. men gör jag det? Inte ännu iallafall, bad Tove. Men jag hoppas provet går vägen och att jag får godkänt iallafall, känns som att jag nöjer mig med det den här gången.
Har också träffat Johan (och Dennis) en snabbis för en stund sedan, kollade på när Johan slänge i sig fet mat på sibylla.. alltid lika trevligt.. not. Får se om jag åker in till stan och sover med älsklingen ikväll eller inte, har inte riktigt bestämt mig, hehe ;p

Vad har hänt idag då? Inget specielt, hade svenska, sen bild, sen lunch.. sen spydde Ida. Lite överaskande men ja, det är väl som att bajsa, måste man så måste man! Och nu behövde hon spy så.. varför inte? Jaja, jag hoppas att hon blir bättre och kan göra provet imorgon utan problem SAMT att hon är frisk på valborg, för då ska vi ha så jäkla kul! :) Nu ska jag nog ta mig en rejäl rensning i mitt rum, på skitsaker och kläder som jag inte använder. Känns som att jag rensar bland mina kläder flera gånger i veckan men ändå är byrån alltid proppfull? :S Har en full svart stor sopsäck med kläder jag inte använder.. Gosh.
Men ska sticka nu, vi hörs puss!
Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för att du tänker på mig toti (och jämför min spya med bajs):D pusss!

2008-04-28 @ 20:41:53
URL: http://idunl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0