Balklänning säljes!

Publicerat den: 2008-04-13 Klockan: 17:26:29 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Som sagt så är det ju snart dags för bal både för nior & de som tar studenten. Jag har min ljusrosa klänning kvar sen jag hade bal i fjol och nu ska jag sälja den till en mer behövande ;)

Använd endast 1 gång så är ju i princip ny?! :D Jag köpte den för 1249 kr för ett år sedan, jag hade tänkt mig 800 kr. Pris kan såklart diskuteras vid snabb affär, aight? ;) Annons kommer snart upp på blocket och då lägger jag in den i bloggen.

Mått:
Från axelband till "foten" : ca. 148 cm
Från bröstkant till "foten" : ca. 135 cm
Tvärs över bröstet : ca. 40 cm
Tvärs över magen : ca. 35 cm

Bilden till vänster är på mig och ser lite skum ut efter att ha suddat bort människorna omkring mig, men fler bilder finns så maila mig vid intresse!! [email protected]

image217
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0