Bad update I know

Publicerat den: 2008-04-07 Klockan: 18:22:17 Kategori: Musik & videor Kommentarer: (3)
Igår var jag alldeles för lat för att blogga, fy mig. Jag var iallafall i birsta och shoppade lite. Ett par gråa tygskor från DinSko, blåa strumpbyxor samt en korallröd tubklänning från Gina! :) Kan knäppa kort och lägga in senare.. Mot kvällen så for jag in till Johan och välkomnade han när han själv kom hem, hihi ;) Sedan myste jag bara med honom tills att vi somnade :)

Tänkte bara visa en grym tjej som jag för första gången såg på "Så ska det låta" i fredags. Frida Öhrn, hade aldrig hört talas om henne förut och hon fångade mig med storm med hennes underbara röst!! Lyssna bara här så får ni själv höra :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Oh laura=D

2008-04-07 @ 18:25:21
URL: http://behindtheblonde.blogg.se
Postat av: Jennifer

;) ;) ;)
hon har du väl ändå hört förut xD

2008-04-07 @ 18:34:53
URL: http://behindtheblonde.blogg.se
Postat av: amandish

men tove lilla! det är ju hon som sjunger i oh laura! release me? ringer det några klockor?

2008-04-08 @ 19:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0