Fota & framkalla!

Publicerat den: 2007-09-01 Klockan: 10:41:12 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
I torsdags på skolan fick vi ta en systemkamera 2 och 2 och gå ut kl 10:00 till 12:00 för att fota. Vi fick en kort genomgång om hur kameran fungerade sen skickades vi ut för att knäppa på lite vad som helst. Jag jobbade med Sofia och vi gjorde faktist ett bra jobb :D Nästan alla bilderna blev bra :) Vi hoppade och sprang och kastade löv och allt möjligt som vi då knäppte på ;D Knäppte upp en rulle på 36 kort ganska fort ;P

Igår så fick vi framkalla mest hela dagen, från 10:00 till 14:00-15:00 tiden ;D Det var lite svårt i början men man kom in i det ganska fort och då gick det undan :) Det var faktist ganska kul! Vi fick sluta runt halv 2 tror jag, men jag, Sofia, Johanna, Emma och Linda blev kvar ett tag till ;D Och Linnéa, men hon väntade bara på att jag skulle bli klar ;)

När vi kom från skolan så for jag och Linnéa hem till henne och fikade, sen for vi ner på stan och jag köpte en skinnjacka, ochen av presenterna till Johan ;D Sen for vi hem till mig och där visade det sig att Johan var :P Inget jag visste om ;D Men det var ju en trevlig överraskning ^^

Idag hoppas jag att mamma och jag ska tapetsera, för det har inte blivit gjort ännu.. Sen ska jag kanske vara med Johan :) :* Det var nog allt ;D Ciao :)

PUSSSSSSSSJOHAN
Älskaaaaaaaaaaar dig!!!!!!! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0