Godnatt!

Publicerat den: 2007-11-14 Klockan: 21:50:55 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Klockan är kvart i tio och jag är grymt trött, kommer inte orka se en film som jag lovat Johan att vi skulle se nu ikväll.. Somnade i soffan klockan 7 och vaknade 9.. Så hoppas att jag inte blir pigg när jag ska sova..
Idag har jag bara vart i skolan som vanligt, tog 20 över 4 bussen hem och Johan kom hit runt 5 tiden. Jag är typ på dåligt humör, igen.. Men det drar jag inte upp varför för jag ska inte smitta ner er med dåligt humör :)
Imorgon har vi skridskor på idrotten, ganska roligt! Har dock träningsverk sen igår då vi också åkte.. Haha..
Nä, jag orkar faktist inte skriva mer i bloggen ikväll, men ska försöka klämma in lite intressantare saker imorgon istället ^^ Nu blir det lite kvällsfika och sen film. Puss på er.

Johan Kallberg <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0