Creedence

Publicerat den: 2007-11-10 Klockan: 21:11:03 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Fyfan vad härlig musik, kan lyssna hur länge som helst på dem! :) Speciellt Creedence - Bad moon rising, det är en gammal goding som jag tror att dom flesta har hört. När jag var mindre, när vi hade våran Cadilllac, så var det alltid Creedence och sådan typ av musik som spelades, Rockabilly till exempel, fyfan vad skön musik, man blir så glad i hela kroppen av de! :D Så jag rekomenderar att ni tankar lite Creedence och Rockabilly! ;)

Nu är jag hemma igen, var på kurs tidigare idag och det var inte så jobbigt. Sedan var jag med Johan några timmar, vi kollade på parlamentet och skrattade fan ihjäl oss, nästan :) Sedan for jag home, kan vara skönt att vara hemma själv ibland också.. Imorgon ska jag fara till Stigsjö och köra fyrhjuling och skriva prov, hoppas det går bra! :) Vi ska byta rem på fyrhjulingen också.. Sånt kan inte jag. Även om Johan lägger ner en massa energi på att jag ska lära mig sådant, han tycker det är viktigt att man kan sådana saker så.. Får väl försöka pressa in det i huvudet då ;D Haha :)
Ikväll ska jag faktist inte göra någonting, sitta lite inne på bloggen och styla om lite, sånt är roligt :) Sedan kanske jag ser någon film innan jag går och lägger mig, är ganska trött redan nu.
Johan är ute och cruisar med sina aaaaaaasballa kompisar med körkort!! Shiet. Haha, nejdå gubben, du har fina kompisar. :) Märker väl om han blir full ikväll för då brukar han ringa en massa och fråga samma saker hela tiden, haha, han är bra gullig han.

Nu ska jag hämta godiset nere i köket, vet att ni är avis. Ha det gött! Bye c'', )

Johan din lilla apmunk, älskare :)


image19
Visst är han ganska gullig ändå? Nu i somras hemma i Antjärn :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0