Söndag

Publicerat den: 2009-11-01 Klockan: 13:07:01 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Inleder detta inlägg med att säga GRATTIS till Sofia som fyller 18 idag! =)

Igår var jag som sagt hos Sofia på fest där alla var så fint utklädda så! Väl nere på stan så gick vi in på Amadeus där det tog 3 år innan man ens kom in, var inte där så länge utan gick till Bittens där mina kamrater (pojkvän, mia, potter m.fl.) befann sig. Vid halv 2 ringde jag och Johan efter skjuts och var väl hemma strax efter 2.. fick med mig en underbart god subway macka hem såklart ♥
Idag ska jag jobba mellan 5 och 9 så nu ska jag gå och få något i magen och väcka Johan som fortfarande sover. Vi hörssss!
Kommentarer
Postat av: Sofia

TACK TOVIS:)

2009-11-01 @ 13:55:59
URL: http://sofiaekelund.blogg.se/
Postat av: Jossan

Nattmacka efter utekväll är det bästa som finns :)

2009-11-01 @ 18:15:11
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0