Tidsfördrivande lista

Publicerat den: 2009-01-02 Klockan: 00:56:20 Kategori: Kommentarer: (0)
Skriv 5 typiska saker om dig:

1. Jag ser sällan klar filmer.. halva brukar räcka för att jag ska somna ifrån den även om det är en bra film..
2. Har väääldigt lätt för att börja gråta, även om jag inte alls är ledsen.
3. Jag älskar mat! Är ständigt hungrig och ändå har jag inte blivit smällfet.. än så länge.
4. Jag färgar alltid håret brunt på hösten, ångrar mig alltid men lär mig aldrig utav misstaget heller.
5. Jag är lite av en pojkflicka, umgås hellre med killar än tjejer och tro mig, de är MYCKET lättsammare..

Skriv 5 saker du vill ska hända under det nya året:


1. Jag ska ha orkat jobba ordentligt så jag har pengar att slösa under sommaren
2. Ta mitt pick och pack och fara iväg någonstans med Johan
3. Jag ska försöka börja träna, få upp konditionen ordentligt!
4. Hoppas på att mitt blodtryck blir bättre så jag slipper yrsel och så
5. Att allt bara ska flyta på så att man bara kan MÅ!

Skriv 5 saker du ångrat att du gjort eller inte gjort:


1. Ibland ångrar jag att jag valde media i stan. modedesign i Sundsvall hade nog varit roligt
2. Jag ångrar att jag slutade spela fotboll.
3. Jag ångrar att jag färgade håret brunt, igen..
4. Jag ångrar att jag gav min tillit till vissa personer
5. Jag ångrar att jag slösat så mycket pengar på elektroniska grejer såsom telefoner...

Skriv 5 bra saker som hänt dig:


1. J O H A N, bästa som någonsin hänt mig. Always and forever.
2. Att min mamma skaffade lilla Hedda (hunden), vad vore jag utan dig din skit?
3. Lärt känna många fina människor som är guldvärda sedan jag träffade Johan
4. Min familj! Oslagbar!
5. Att jag är jag kanske? Hade det inte varit så kanske jag inte hade något av det ovanstående.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0