Is it a happy new year?

Publicerat den: 2009-01-01 Klockan: 16:28:37 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Maybe so!

Igår var jag hos Patrik i norrstig med en massa folk och vänner, trevligt hade jag :) Överlevde tolvslaget trots att jag blev utan en kyss från min älskade pojkvän som befinner sig i piteå. Gick bra att prata på telefon med :) Fick ett antal pussar från mina väninnor så det var ju inte fyskam! ;)
For hem vid 2 och somnade ganska fort. Vaknade rätt tidigt och slog på nå avsnitt One tree hill sedan nu för ett tag sen for jag Rickard Simon och Nisse ner på bylla åt lite mat, gott var det :) Ska lägga mig i sängen och se några avsnitt till, blir en slappardag idag.. möjligtvis lite plugg ikväll.. aja, pussen

Vill ni se bilder från min nyår så klicka här.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0