445 kr för ALLT detta!

Publicerat den: 2009-01-03 Klockan: 14:57:37 Kategori: Shopping Kommentarer: (1)
Idag var jag och mamma in på stan.. det visade sig att det var halva rea priset på ALLA skor inne på Wedins. Så jag hann raffa åt mig ett par stövlar jag LÄNGE velat ha men som har kostat 1200 kr, nu kostade dom 300 kr!!!! Samt ett par street aktiga skor som tidigare kostat 399 men nu bara 100 kr :) Så sammanlagt 400 kr på Wedins då.. Sen innan vi for hem gick vi in på Röda korste second hand och där köpte jag en väska för 40 kr och en klocka för 5 kr, glömde knäppa bild på klockan men det är svart armband med en fyrkantig silvrig klocka :)


Kommentarer
Postat av: Milli

OJ, det kan man verkligen kalla för kap! hiha va roligt :)

2009-01-09 @ 21:47:32
URL: http://bymilli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0