Funny list, hehe!

Publicerat den: 2008-06-11 Klockan: 22:11:03 Kategori: Kommentarer: (0)
1. Öppna skickade meddelanden på din mobil.
2. Bläddra igenom tills du räknat till 10 och skriv första meningen i sms:et.
3. Gör så på varje fråga.

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Nä, jag tror inte det faktiskt ;D

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Du känner väl mig så du vet ju vad jag gillar?

Vad säger din mamma innan du går och lägger dej?

Det beror på om jag hoppar över den ;)

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Jag kan det mesta bara jag vill!

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Haha ge dig, jag kommer inte ens ihåg att jag sa det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0