Fonky fresh ftw

Publicerat den: 2008-06-26 Klockan: 19:20:39 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Lyssnade nyss på en låt av Fonky fresh, det var så jäkla längesen jag hörde dom! Få låtar som jag tycker är bra men en utav dom har faktiskt en riktigt fin text, tycker jag :)

Fonky fresh - Bara för dig
Vi har gått igenom mycket, varit glada vi har bråkat,
men har alltid kommit in och pussat dig när du ska sova.
Jag vet jag lovar mycket men jag bryter mer än så,
jag har alltid varit sån, nåt som du måste förstå.
Jag vet att det sårar, men jag ska försöka skärpa mig.
För min ängel du vet att jag älskar dig.

Har knåpat ihop en ny design också.. Tyckte det behövdes lite sommar här på bloggen! Vet inte om den syns ännu men ni får väl se sedan då :) Nu ska jag kolla om det finns något att äta här hemma annars blir det till att BESSA! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0