Förbenade photoshop

Publicerat den: 2008-04-08 Klockan: 17:45:40 Kategori: Allmänt Kommentarer: (3)
Jag blir så less!! Mitt photoshop funkar hur bra som helst, förutom att när jag sparar i jpg så går det inte att använda i bloggen. Det står att objektet innehåller fel, men jag förstår inte vad?! Det blev såhär en gång tidigare och då prövade jag att installera om det, och då funkade det prima - tills nu, ca 2 veckor efteråt. Så här ska det ju inte vara och jag förstår inte varför det blir så.. drygggt! Ska tabort det helt och hållet sedan installera ett nytt, har CS3 nu och tänkte pröva med den "äldre" versionen CS2 så får vi se vad som händer.. Någon fler än jag som haft problem med detta? Och kanske kommit på en lösning förutom att installera om det varje gång det krånglar?

Jaja, bort från irritationsobjekt nu.. Vad har alla gjort idag? Själv har jag varit på någon tjejmässa på parkaden där det var väldans många andra tjejer ;p Drog dock vid 11, ingen som prickade av en och dagen bestod typ av pyssel så då kunde man ju lika gärna fara hem. En grej som var muy trevligt var att det var gratis bowling :) Ledde hela vägen fram tills att vi hade 2 eller 3 "kast" kvar, då Sofia gick om mig ;( Och sedan Ida med några futtiga poäng.. Så jag slutade som 3:a denna gång. Aja, man kan väl inte vara bäst hela tiden? ;) Sedan när jag kom hem så har jag till mesta dels bara slöat och så.. For in till stan en snabbis med mamma och skulle hämta ut min hostmedicin, men mitt recept hade inte kommit in ännu. Sen så fick jag en musmatta av mamma, thank u ♥ Ikväll vet jag inte vad som händer, ska läsa en tråkig bok som jag tidigare sett på film, typ i 8:an.. Men ska ladda ner och se om det finns någon ljudbok för jag orkar verkligen inte läsa en bok ända från scratch ;| Jaaaja, nu ska jag slå på ett avsnitt Greys Anatomy ♥ ♥ ♥, vi hörs senare!
Kommentarer
Postat av: soffy!

men du kan inte använda psbilder i bloggen eller bdb! du måste printa, så att du får jpgbild!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-08 @ 20:40:07
URL: http://sofiaekelund.blogg.se
Postat av: soffy!

du tror att du kan prata pitemål...

2008-04-08 @ 20:49:07
URL: http://sofiaekelund.blogg.se
Postat av: Sofia

jag har Cs2 nu, och det funkade ra också från början tills efter några dagar då det itne gick att Bläddra utan man måste Öppna bilderna ;S as drygt

2008-04-09 @ 12:06:17
URL: http://sofiahellstrom.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0