Stockholm?

Publicerat den: 2007-10-23 Klockan: 14:52:17 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
På söndag är det risk att jag och Jennan far ner till Stockholm, så passa er där nere :) Närå, men så fort vi fått besked av Jennans syster om vi kan bo där, så om det är okej så sticker vi på söndag!! :D WOOHO! :) Och kommer eventuellt hem på torsdagen, blir ganska lämpligt för då när jag kommer hem så kanske Johan och Pierre har anlänt från Piteå, ännu mer WOHO! :D

Idag var det skola, jobbigt. Ganska tuff idrottslektion idag ändå! Sedan efter skolan så gick jag ner på H&M och köpte färg till håret så jag ska få bort min bruna toning :) Så nu är det bara att tvinga mamma till det också ^^ Sen ikväll har jag inga planer alls, ska bara ta det lugnt och läsa min favvobok :D Veronika bestämmer sig för att dö, heter den, lite skumt namn på en bok men man kom lätt in i den, jäkligt bra tycker jag! :)
Nä, mer information behöver ni inte, nu ska jag gå ner och tjata på mamma, ha det bra!

ÄLSKAR JOHAN,mmmmhrm
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0