Tröttis

Publicerat den: 2007-12-08 Klockan: 00:33:51 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jag är väldigt trött nu, faktist, kanske beror på att jag gått i skola till halv 4? Och varit och simmat lite? Kanske för att jag just suttit ensam i mörkret och sett en film? Hm, jaa.. kanske därför! ;) Filmen jag såg var American Pie Beta House, den var faktist bra! Jag brukar inte orka se American Pie filmerna men den här var det inget fel på, enligt mig :) Så den rekommenderar jag för dom som gillar komedier :) Sedan har jag sett ett avsnitt Scrubs, alltid lika bra.

Tidigare idag var jag hos min kusin Johanna, som fyllde 20 år igår, grattis! Hon har förresten en katt som heter Dennis (johanna det är faktiskt inget kattnamn.. vet att du läser min blogg ibland så, haha :D), men iallafall, Dennis var väldigt busig av sig, så.. vad har jag att vänta? Har ju för tusan 5 kattungar hemma!! Herregud..
Aja, har precis pratat med älsklingen i telefonis och han var på lan hos Dill (tyckte jag att han sa). Lan är äckligt, haha, dom bara sitter och spelar jättelänge och svettas (vet någon varför? :S) så dom luktar illa, bajsungar. Haha. Imorgon ska jag ut med Lisa, Jenny och Issa! Vi skulle iväg till någon.. Joakim (?) haha ;D Blir nog trevligt det :D
Men nu ska jag sova, vi hörs imorgon såklart! Kram på er!

Älskar dig Johan <3
Alltid du och jag !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0