Piteå !!

Publicerat den: 2007-12-12 Klockan: 15:28:58 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Jag är så GLAAD! Nu är det verkligen 100 % att vi åker :) Känns så himla roligt så jag kan inte kontrollera mig själv... Haha okej, där tog jag kanske i, men grymt kul ska det bli att få träffa Pierre (igen) och Sanna! Och Johans gamla kompisar då :) Johan kommer som sagt få vara min lilla tolk så jag förstår vad dom dära konstiga typerna säger, haha ;D Och samma för dom, dom förstår nog inte så mycket av det jag säger heller ^^ Aja, JAG LÄNGTAR!! Kanske inte till bussresan, 6 ½ timma, jag kommer inte kunna sitta still = Johan kommer få sina små utbrott på mig, hihi <3 ÄLSKARE GOSSE! :D

Nu är jag på skolan och väntar på Sofia. Vi ska gå ner på stan och kääka, FET jag vet, jag måste sluta med all skräp mat som jag sagt många gånger förr men det blir liksom inte av. Jag klagar över att jag går upp i vikt (min vikt stämmer med min längd, borde till och med väga lite mer) men jag accepterar inte det och vill vara smalare... Jävligt töntigt jag vet, man ska vara nöjd med den kropp man har. Kan någon försöka få in det i mitt huvud?
Ikväll ska jag vara med min lilla mysbubbe och bara pussa på honom, som är det bääästa jag vet!! Hihi :) Men ni får ha en fortsatt bra dag så bloggar jag nog lite ikväll, kram!

image86
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0