Min kropp är död

Publicerat den: 2007-12-01 Klockan: 16:26:41 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Ja, precis så känner jag. Hade jätteroligt hos Kim igår men när vi skulle gå från Sondels cykel till volontären.. Då var det inte lika kul ;D Kände mig verkligen helt mör idag när jag klev upp, HALV 10 :( Började jobba klockan 11, inte heller så roligt kanske.. Fast egentligen så var det inte så farligt, hade ont i huvet (en gnutta bakis kanske?) men det gick bra ändå. Var ganska lugnt och inte överdrivet mycket folk, så första jobbdagen gick som smort! Gjorde en massa mat, försökte lära mig alla förbannade priser (hur många som helst!!) Sen så lärde jag mig kassan också, inte så svårt faktist :) Jobbade med en tjej som heter Anna-Marie, jättetrevlig :D Ska jobba med henne imorgon också.

Om ett tag ska jag och Johan åka hem till mig, jag ska väl slänga i mig något i matväg, sedan duscha, byta om och lite sånna saker, ska ju som sagt till Ida ikväll. Dock kommer jag inte orka vara inne i stan så länge, min mage har kanske inte varit i bästa skick idag och jag känner mig inte speciellt pigg över huvudtaget ;/ Men jag hoppas det går över. Iallafall, när vi kommer hem till Ä-bro så ska vi nog handla också, så vi har någon mat här hemma! (=hos Johan, mitt tredje hem ;D). Ja.. tre hem. Hem nr 1: mamma, hem nr 2: pappa, hem nr 3: Johan ;) Haha. Aja, nu ska jag faktist gå och väcka min sjusovare till pojkvän, han är lite bakis idag tror jag, haha, skyll dig själv älskling <3 Men han hade kul igår iallafall, det är huvudsaken :) Men jag skriver kanske ikväll när jag kommit hem från Ida och så, eller om jag slänger in ett innan jag far in till stan :) Kram på er <3

JOHAN,älskar dig!!!!!


Precis sådär känner jag mig..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0