Hola ;D

Publicerat den: 2007-12-06 Klockan: 08:28:22 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Sorry att jag inte bloggade något igår kväll som jag sa att jag skulle ;( Igår var jag med Johan, båda två var hemma från skolan pga. att vi inte var så pigga. Jag klev upp runt halv 12 tiden, och väckte honom klockan 1, eller jag började väl vid 12... Och just det.. Vet ni hur jag fick upp honom? Jag flög nämligen på honom i sängen för jag trodde det fanns möss i lägenheten.. Jag hörde att det prasslade en massa och sen var det ju mörkt så jag blev ju skitskraj så jag skrek åt Johan att det fanns möss i lägenheten, men såklart så skakade han på huvudet och sa att det fanns det inte alls, men när jag väl fick honom att lyssna så klev han upp fort som attan och tog fram en tumstock och gick och viftade med.. Hahahah, det var ganska komiskt. Sedan kom vi fram till om det fanns möss så är det genom avloppet, och det måste vi nu kolla upp ifall dom måste dra nya rör och sånt.. En massa jobb, hum ;/

Vi tog 2 bussen hem till mig, gissa om det var halt? EN ANING!! Jag höll på att ramla när vi kom ner mot Vivo, bakom affären så var det svinigt halt ska ni veta, och det var väldigt nära på att jag skulle flyga omkull, så ni kanske kan tänka er hur mycket Johan skrattade. När vi kom ner till bussen så står min älskade tremänning (Nordin) där, Lollo och Fia ^^ Så vi surrade lite med dom och klev sedan på bussen :) Väl hemma så satte vi oss framför tvn, båda somnade i princip, sedan gjorde vi supergoda mackor, ost, paprika och gurk smörgås åt jag <3 Och Johan hade köpt nån äcklig smörja han bredde på sina rostmackor, det var något med champinjoner i, uscha! Senare på kvällen så spelade vi monopol (Johan vann såklart, som alla andra...) Så jag blev suris, OFC :) Sen lekte vi med kattungarna en stund för dom var på lite bushumör och jag tror bestämt Johan har funnit sin favorit ;) Efter allt detta så slog vi på bastun i källaren och tog oss en dusch, SKÖNT var det verkligen :) Dock så orkade vi inte basta så jättelänge för båda var så himla trötta ;D Sedan hände det väl inte så mycket mer igår, pratade julklappar och om hur vi ska fira jul :) Men nu ska jag iväg på lektion snart så jag skriver när jag kommer hem från skolan, jag loovar ;) KRAMAR !

JOHANKALLBERG=D=D=D
loveuuuu
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0