9 månader

Publicerat den: 2007-12-15 Klockan: 17:04:42 Kategori: Those were the days Kommentarer: (2)
Jaha, ännu en underbar månad med dig älskling :) Tiden bara rusar iväg, men den gör väl de när man har roligt och mår bra? Älskar dig hur mycket som helst, det ska du veta. <3

Har som sagt jobbat idag, och det gick väl bra. Lagomt med folk så det blev ingen stress eller så, gjorde väärldens godaste macka som jag åt till "lunch", skulle kunna äta 10 sånna, minst. Haha :)
Har precis suttit och hackat sallad, blir väl middag om ett tag. Lisa och Stefan ska äta hära också :) Sen ska pappa, Ulla och Matte fara till matfors till.. hum, några vi känner. Men eftersom jag jobbar imorgon så stannar jag hemma, själv ^^ Vet inte alls vad jag ska göra ikväll, Johan ska iväg till kramfors med Krille och Kim (säkert någon fler)
på hotell Kramm eller vad det var, krogen (?). Så jag får väl se vad jag hittar på. Hoppas på att jag nog ska vara med bubben imorgon ;)

Aja, nu ska jag väl se om jag ska hjälpa till med maten, vi hörs kanske ikväll, far nog eventuellt till mamma och sover dära i natt så jag slipper vara ensam här i kragom. Men ha en fortsatt bra kväll, kram *

Jag älskar dig mest av allt.
Kommentarer
Postat av: Emilie

Grattis :D

2007-12-15 @ 17:10:13
URL: http://emiliees.blogg.se
Postat av: tovan själv

tack så jättemycket :)

2007-12-15 @ 17:45:12
URL: http://toviss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0