Vad i h*vete?!

Publicerat den: 2009-09-15 Klockan: 08:17:45 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Någon fler än jag som har sett videon på den danska mamman som söker efter pappan till hennes barn?
Någon som läst aftonbladet? Det var en bluff. Fy så sjukt! Om jag förstod artikeln rätt (inte helt säkert..) så är det en resebyrå eller något sådant som ligger bakom det, just för att få fler turister till Danmark. VARFÖR just en mamma och ett barn som letar efter dess far? Detta har lockat ganska många till Danmark men jag tror knappast att det är i syfte att besöka och "resa" till Danmark, många for nog dit för att de kände sympati för den här mamman, och ville hjälpa henne. Usch så falskt och elakt.

Jag vet inte om dom får böter eller om det inte händer något alls men jag tycker att det var väldigt fel, något bättre sätt att locka turister måste det ju finnas...
Kommentarer
Postat av: Candy

Ja, jag har för mig att det kom fram för ganska länge sedan att det var fake. Om det var den tjejen jag hörde om! I vilket fall är det ju tragiskt. Folk gör verkligen vad som helst för en stund i rampljuset.

2009-09-15 @ 09:56:10
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0