Ræka!

Publicerat den: 2009-09-08 Klockan: 21:04:56 Kategori: Tunisien Kommentarer: (4)


Goddagens Sverige! Sitter vid datorn dær jag endast får till norskt tangentbord men det ska nog gå bra ændå. På bilden ser ni en riktig ræka iallafall, det vill jag lova... heeehee, nærå jag ær inte så rød faktiskt. Johan skaffade facebook hæromdagen och har upptæckt MafiaWars som han sitter klistrad vid just nu. Sjælv så førsker jag få kontakt med mina vænner men alla verkar ju sitta och kolla på Idol.. hoppas det programet ær bra då!!!!! Får førsøka roa med mig med något annat.
Det tar ganska lång tid att lægga in bilder så ni får bara den hær fina bilden på moi.. Johan ær inte så førtjust att synas så mycket på min extremt trafikerade blogg, ahheahahha.
Idag har vi legat vid poolen och tagit vara på den sista værmen, kænns som att det kommer vara vinter nær vi kommer hem, men he gør itt nåååååå, jag vill hem nu =) Allt ær i princip nerpackat så imorgon nær klockan ringer kl 6 kommer jag nog bara sitta och vænta på att bussen ska stå utanfør hotellet. Johan har LOVAT mig att inte vara seg imorgon nær vi ska kliva upp, så jag hoppas att han håller det...haha.

NU mina vænner ska jag kolla læget på alla andra coola sajter, jag skriver imorgonkvæll nær jag ær hemma på hammarvægen 9 i ælandsbro!!!!!! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: ammmamammanda

OHMYGOD BROWNIE=DDDDDD kom hitttttttt nöööö

2009-09-08 @ 22:34:51
URL: http://kalasamanda.blogg.se/
Postat av: Marris

du är äckligt brun ju, får inte komma hem om du ska se ut sådär :(

2009-09-09 @ 10:25:39
URL: http://marrisselin.blogg.se/
Postat av: sofia

heeey nigger! :D

2009-09-10 @ 12:40:47
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: malz

jeevla niggahhhh

2009-09-11 @ 19:46:33
URL: http://malinnorrrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0