Pimpim

Publicerat den: 2009-09-30 Klockan: 18:36:12 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Hello! Mötte upp Johan vid sibylla för en stund sedan, han hade bestämt sig för att äta där så jag gjorde honom sällskap, hade redan ätit hemma. Påväg hem så gick vi in på ica då jag hade bett om en godispåse och självklart så får jag det ;) Man får oftast som man vill när man är sjuk. Just nu ligger han i min säng och läser min VeckoRevyn som jag fick av mamma igår, haha.

Nu ska jag krypa ner bredvid honom och kramas lite, pussa honom får jag ju inte =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0